Kafamın İçi Çöplükmüş Kime NE?

Bu sefer de yazıya nasıl giriş yapayım bilemedim. O yüzden bodoslamadan dalıyorum.


Kim Sung Kyu – True Love

Sung Kyu (Sunggyu o ya ._.) oğlan sonunda ilk albümünü yayınladı. Çıkış parçası True Love şu gri günlere ilaç gibi geldi yemin ediyorum. Şarkıya NELL’in eli değmiş, sesine zaten aşığım. Sonuç? Aşk. Şarkıyı ilk dinlediğimde aklımdan geçen ilk şey *film soundtrack’i gibi* olmuştu. Infinite şarkılarının üzerimde bıraktığı etki genelde bu oluyor. Paradise ve Only Tears’a gidin tarafımdan yine aynı yorumun yapıldığını görürsünüz. Filmin en duygusal ve güzel yerinde giren şarkı bu.


Red Velvet – Bad Boy

Red Velvet’e olan aşkım her seferinde katlanıp giderken Bad Boy’la zirveyi buldu. Sonunda trend’i bırakıp, hatta değiştirip aegyosuz bir şarkı yapabilirdiler. SONUNDA. Koreografi, kostümler, vokaller~ her şey kararında.

Bias konusunda da sıkıntı yaşıyorum bir süredir. Grubu ilk gördüğüm günden beri biasım Seulgi’ydi. Sesi, dansı, sahnedeki karizması~ kpop’ın gördüğü en muhteşem idollerden biri Seul-bear. Ama lanet olsun ki Rookie’den beri kademeli olarak Joy’a kaymaya başladı gözlerim. Belki de dramasının etkisi, sesinin tınısına aşık oldum. Her comeback’te biraz daha büyüyüp daha büyük bir doğal afete dönüşmesinin de etkisi olabilir. Çok az.

Bad Boy bütün üyelerin performans, ses ve görsellik açısından zirveyi bulduğu comeback oldu bence. Gerçi Yeri’den pek emin olamadım, üstüne biraz büyük gelmiş de olabilir bu konsept.


NCT U – Boss

NCT yüzünden çok zor durumdayım bu aralar. Şarkının bağımlısı oldum bir kere, koreografi müthiş; gözlerimi Taeyong’dan alamıyorum. Nasıl bu kadar müthiş bir dansçı olabilirsin çocuk??? Şarkı çok cool, SM yine ilk dinlediğinizde bu ne ya deyip dinledikçe beyninize işleyen şarkılar yapmaya geri dönmüş. Kaç gün boyunca kafamda Jungwoo’nun ‘the world is ours’ ve ‘jeom deo closer closer’ı çalarak uyandım bilemezsiniz.

Şu grupta şimdiye kadar 2 bias seçtim; Ten & Taeil, ve SM ikisini de itinayla beklemeye aldı. (sdjaskas) Artık bias seçmeye korkuyorum o yüzden kendime yapma Ecıgi etme Ecıgi dedim ama gönül bu; Jungwoo’ya düştü gibi. Bias listeme almam için boyu fazla uzun ama elimde değil. Neyse Taeil’in dönüşünü bekleyelim. 😥

Bir de Lucas karakteri var. Karakter diyorum çünkü NCT söz konusu olduğunda beni daha fazla güldürebilen biri olmamıştı. Jungwoo ve Lucas NCT’in aranan kanı, SM’in gizli silahıymış meğersem. Kaçınılmaz olarak vuruldum tabii.

NCT performans konusunda gerçekten mükemmel’e en yakın şey olabilir. Canlı söylesinler söylemesinler, müthiş bir görsel şölen ortaya koyuyorlar her seferinde. Özellikle Seoul Music Awards’da sergiledikleri performansı gözlerimi kırpmadan izlemiş olabilirim, muhteşemlerdi. Ve Mnet comeback sahnesini şuraya bırakmadan gidemeyeceğim. Kostümler, ışıklandırma, kamera açıları, sahne ambiyansı mükemmeldi. Çocuklar zaten müthiş. 00.59’da Mark’ın attığı bakışla kalp bir iki saniye teklemiş olabilir.


Momoland – Boom Boom 

Ve son olarak değinmek istediğim grup Momoland. İlk nereden nasıl dinledim bilmiyorum çünkü müzik programlarını baştan sona izlemiyorum. Galiba youtube’dan kendi kendine açıldı kanallardan birinde. İlk dinlediğimde hmm fena değilmiş dedim. T-ara’yı hatırlattı bana şarkı ve sonrasında Shinsadong Tiger’ın prodüktörlüğünü yaptığını öğrenip heeeeem dedim. Şarkı intihalle suçlandı, şirket sajaegiyle suçlandı, kızlar birçok başka saçma salak şeyle. Çünkü bir şekilde popüler oldular. Sajaegi suçlaması biraz ciddi, şirketleri böyle bir salaklık yaptıysa gerçekten yuh diyorum. Zira şarkının dijital performansı çok iyi. Youtube’da izlenme sayısını gördüğümde de epey şaşırmıştım mesela. İki tane ödül alacaklar diye isimlerini kirletmeye hiç gerek yoktu.

Grubun kendisine gelirsek~ 9 kişiler, 5-6 üyenin adını hala bilmiyorum ama genel olarak sesleri ve enerjileri güzel. Şarkı da güzel olunca grubun patlamaması için hiçbir sebep yokmuş bence. Üyeler genel olarak tatlış, enerjileri pozitif, bir de canlı performanslar da Greeeaaaaaadjsaüoüoüeet diye kulak tırmalamayı bıraktılar mı tadından yenmiyor. Grubun ana vokalinin sesine ve maknaesi Nancy’ye aşığım diyerek konuyu kapatıyorum.


Chungha – Roller Coaster

Son dedim ama honorary metion olarak bebeğim Chungha’ya değinmeden gidebilemedim. (haha) Sağlam bir debut şarkısından sonra Roller Coaster gibi ne bileyim yavan? bir şarkıyla beni dönmesi beni biraz üzmüştü. Dinledikçe alıştım tabii, (çünkü  söz konusu Chungha’ysa gerisi teferruattır) ama umarım bir sonraki comeback’te de böyle bir şarkıyla dönmez. Yani… bilemiyorum~ hem seviyorum hem de Chungha’ya yakıştıramıyorum gibi. Neyse işte. BANA BÖYLE ŞEYLERLE GELME. (SJKDHAL)


Bu aralar keyfim yerinde galiba yazı falan yazıyorum ya da yazmak istiyorum? Tuhaf. Ya da kpop beni fazla mutlu ediyor verdiği şarkılarla, o yüzden olabilir.

Şu an aklıma Seventeen’in şarkısını çok sevdiğim ve bahsetmeyi unuttuğum gerçeği geldi ama gitmem lazım, artık başka sefere.

Bu çocukları sevin.

Ve de esen kalın.

*BTS’ten bir kez bile bahsetmeden bir yazıyı bitirebildiğime inanabiliyor musunuz???
**Yine bitiremedi. *sigh*