D Vitamini? B12? Fe? BT21? Hayatımdaki Bütün Eksiklikler ve Gereklilikler

Cuma günü çok yazasım vardı ama sınav hazırlamam gerekliydi ve inanmazsınız artık canım başka şeyler yapmak istese bile önce sorumluluklarımı yerine getirmeyi öğrenmişim. Ben de çok şaşırdım?

Dünyanın en saplantılı insanı olduğum için yapmam gereken şeyleri bir kenarda beklettiğim zaman gece uykumda bile rahat edemiyorum. Mesela geçen hafta, günler öncesinden hazırladığım quiz fotokopilerini yanıma almayı unutmuşum ve Pazartesi günü de farklı bir kampüste yapmam lazım o quizi. Bütün haftasonu rüyamda sınav falan yaptım. Rüyamda Cuma günüydü ve bölüm başkanı herkese erken çıkma izni vermişti. Ama benim dersim olduğu için öğrenci olmamasına rağmen sınıfta beklemem gerekiyordu. BAKINIZ KABUS DENİLEN ŞEY TAM OLARAK BUDUR. Sonra uyandım hala bir Pazar sabahı~

*** Bakın buradan itibaren çok alakasız bir şeye geçeceğim uyarısı ***

Bu aralar B12 ve folik asit hapı almaya başladım çünkü şu an hayatımdaki bütün sorunların kaynağı bu: lanet olası B12. Yani çok yorgun hissediyorum; kime sorsanız sebebi B12. Bişileri hatırlamakta zorlanıyorum; sebebi B12. Yataklara düşecek kadar olmasa da çok çabuk hasta oluyorum; sebebi B12. Evden çıkasım gelmiyor; sebebi B12. Bu aralar çok çabuk acıkıyorum; sebebi B12. Bu aralar canım hiçbişi yemek istemiyor; sebebi B12. BTS geri dönüyor ama dolar 4 lira; sebebi B12. Meloş geceleri kafayı yeyip uyku uyutmuyor; sebebi B12. Ha, ben de bu aralar geceleri uyuyamıyorum; evet bildiniz, sebebi pek tabii ki de B12.

Bundan önce de çözümümüz “et ye” olurdu hep. Başım ağrıyor; “et yemiyosun, ondan” Karnım ağrıdı; “et yemiyosun kızım, ondan” Kafamı duvara çarptım: “et ye yavrum, ondan” Gece sivrisinek vardı odada, uyutmadı meret: “et yesen böyle olmaz evladım” *babam, yaklaşık 8 sene boyunca* Üzerimde bıraktıkları travmaları hayal bile edemezsiniz, ayrıntısına girmek istemiyorum ve YEMİYORUM KARDEŞİM YEMİYORUM.

Et yemeyi tam olarak 7. sınıfta, bir kurban bayramı sonrası pidedeki kıymanın da kurban etinden yapıldığını öğrendiğimde bıraktım. Çok uzun süre yemediğim için de vay efendim b12 depolarım boşalmış. *selokin alır sazı eline* Her gün günlük b12 ihtiyacımız, ne kadarını alabiliyor olma ihtimalimiz, ne kadarını kullanıyor olabilme ihtimalimiz ve daha ne kadar eksiğimiz olduğu üzerine hiçbir sonuca ulaşamayan konuşmalar yapıyoruz. Vardığımız nokta eninde sonunda ‘biraz et yesen aslında’, ‘bi’ iğne vurunsan seni bık bık ay götürür aslında’ *İĞNEYE DE AYNI AŞKLA KARŞIYIM THANK YOU VERY MUCH*

Sıkıldım. Lisede de biyoloji dersini sevmezdim ben. En sevdiğim fen dersi hep kimya olmuştur. Periyodik tabloyu çok severdim mesela. O yüzden biraz da demir’den bahsetmek isterim çünkü, bildiniz, muhtemelen o da eksik. Şu an net olarak bilemiyoruz çünkü kan vermeye korktuğum için gidip test yaptırmıyorum. *ahjaKSaaska BANA NE YA, ENİNDE SONUNDA ÖLMÜYO MUYUZ İŞTE*

Bu konu nereden açıldı? Çünkü sağıma soluma, önüme arkama~nereye baksam hep bu muhabbet. Herkesin b12’si eksik, herkesin demiri eksik, tiroidi şöyle, guatrı böyle~ Herkes çok çabuk yoruluyor, herkes uyanmakta güçlük çekiyor, herkesin günleri verimsiz geçiyor, herkes halsiz~ Ama eksik olan şey bunlar değil, MUTSUZUZ KARDEŞLERİM SORUN BU.

***Bakın şimdi konuyu yine nereye getiriyorum uyarısı***

BTS’in yeni albüm haberi duyurulduğundan beri sabahları bende bir enerji, bir yaşama sevinci, bir euphoria *hahaha* hali, SANIRSINIZ B12 BOOST ALDIM BÜNYEME. Sabahları böyle kalkıp akşama pestilim çıkmış oluyor çoğunlukla ama en azından günün büyük kısmını böyle geçirebiliyorum. Ve kimse kusuruma bakmazsa bu vitaminin adı B12 değil BT21. Şimdi biyologlar düşünsün.

*** Kısa bir reklam arası çünkü yine sevesim geldi***

*SİZ DE BAZEN PARK JIMIN’İ AŞIRI ÇOK FAZLA BÜSSÜRÜ ÇILGINLARCA SEVMİYOR MUSUNUZ?*

Dünyanın en güzel bebeği değilse ne? 😥
*** Reklamların sonuna geldik***

Temel sorunumuzun anormal saatlerde, anormal şartlarda, anormal bir şehirde *istanbul says hi*, anormal insanlarla, anormal bir ülkede, anormal bir atmosferde yaşadığımız olduğu gerçeğini kim reddedebilir? Şu zamanda mutlu olabilen (her şeye rağmen mutlu değil bakın) insanların normal olabileceğini, ya da bilinçlerinin yerinde olabileceğini düşünmüyorum. Mümkün değil. Kabul etmiyorum. Mutluysa bir sorun vardır. Kafasında. Ya da gözlerinde. Ya da kulaklarında. Haberleri açıp da hala mutlu olabilen bir insan olabilir mi? Sokağa çıkıp etrafında yanlış olan onlarca şeyi gören insan mutlu olabilir mi? Bakın daha işyerinden, aileden ve kurtarmak için sokaktan alıp eve tıktığınız ama doğal ortamından koptuğu için evde sıkıntıdan kafayı yiyen ve size kendinize suçlu hissettiren kedinizden, ama mutlu mesut yaşayabilecek hiçbir doğal ortamı bırakılmayan hayvanlardan falan bahsetmiyorum bile.

Her şeye rağmen mutlu olmak ya da mutlu olmaya çalışmak. Günümüzün en acı gerçeği. Buna hayatta kalmaya çalışmak da diyebilirsiniz. Bunun da yolu B12’den geçmiyor. BT21’dan geçebilirdi ama dükkana adım atmanın mümkün olmadığı bir dünyada yaşıyoruz, online shop zaten sizlere ömür. BU GENÇLER VİTAMİNİNİ NEREDEN ALACAK?

Neyse ki BT21 vitamini birçok farklı üründe ve doğada ücretsiz olarak bulunabilmekte.

Örneğin:

Dünyanın en güzel çocukları, – *disclaimer: güzel kelimesini çok sık kullanıyorum ama bu fiziksel görünüşlerine değil bütün varoluşlarına ettiğim bir iltifattır* – dünyanın en güzel seslerinden biri ve yine göğsüme göğsüme vuran ezgileri~ Bünyemize bol miktarda BT21 vitamini salgılayan Euphoria için başta *not a bunny, human* Jeon Jungkook olmak üzere, herkese cumhurbaşkanıbaşbakandevlet büyükleribütünemniyetaskerpolisahdjsk(03.31) teşekkür ediyorum. Çok fazla teoriye falan girdiğiniz zaman vitamini kaçıyormuş benden söylemesi.

Aşkından ölmeyenin acil bir kan testi yaptırıp BT21 eksikliği olup olmadığını kontrol ettirmesi lazım.

Başka hiçbir şey, hiçkimse bu kadar mutlu etmiyor, bu kadar enerji vermiyor. 12 saat uyuduğum zaman bile ayakta duracak enerji bulamayan ben BBMAs günü sadece 3 saat uykuyla işe gidip bütün gün havai fişek gibi gezmiştim mesela. Comeback haberinin duyurulduğu gün kaç saat trafikte kaldım bilmiyorum bile çünkü FARK ETMEDİM. ÇÜNKÜ EUPHORIA’YI İZLEYİP DİNLEMEKLE MEŞGULDÜM.

***Yazacak daha fazla bişi bulamadım artık susuyorum uyarısı***

Demem o ki; haplar, iğneler, yemeler içmeler de bir yere kadar sevgili dostlar. Asıl ihtiyacımız olan bize umut verecek, bizi sebepsizce mutlu edecek şeyler. İnsanı kendine hayran bırakacak kadar büyük bir tutkuyla sevdiği şeyi yapan insanlar. Ve bu insanların sesini dünyanın dört bir ucuna kadar duyurabilmesi. Bu insanların sesini hep daha güzel mesajlar, hep umut verebilmek için kullanması. BTS şu anda dünyada başka hiçbir şeyin yapamadığı kadar büyük bir umut veriyor bana.

O yüzden diyorum ki; hayatımda eksik olan şey aslında B12 değil,

BT21.

Allahını seven üstüme Chimmy atsın.

Cooky de olur.

Shooky de.

RJ de.

Ama atın.

Nolur atın.

18 MAYIS GELMEK BİLMEYECEKSİN

 

 

 

 

 

 

*Bünyemde b12 eksik o ayrı mesele
**Bir de GCFT ft JK&JM bileşeni var, o biraz kafa da yapıyor ama olsun. Ben de her akşam yemeğinden sonra bir doz alıyorum, kafa mis.